Alla inlägg den 7 december 2013

Av Sandra Svensson - 7 december 2013 19:28

Fick en påse Hallonbladste av min kompis Lisa i höstas. Hon hade druckit det mot slutet av sin graviditet, och deras dotter kom drygt en vecka för tidigt. Nu har jag bara druckit någon enstaka kopp då och då, jag har inte riktigt vågat utmana ödet. Hallonbladste sägs kunna sätta igång samt påskynda förlossningsförloppet. 


Nu har jag dock bestämt mig för att dricka de rekommenderade 2-3 kopparna om dagen, så får vi se om något händer! 

Av Sandra Svensson - 7 december 2013 10:31

Sitter och läser lite om bl.a amning på natten. Hur ska man göra, gå upp eller ligga kvar i sängen? Google är ett ett bra verktyg för det mesta, jag hittar tips/förslag som jag kan ta till mig. Men jag kommer aldrig att bli någon som deltar i diskussionsforum, det känns inte som att jag vill lägga ner tid på det och jag vill inte heller komma med pekpinnar till andra! Men ibland behöver jag bara läsa lite för att få ett hum om hur andra har gjort, för att sedan se vad som fungerar för mig. 


Idag har vi ingenting inplanerat. Det blir hemlagade hamburgare till lunch och säkert en film på Netflix.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards